luni, 6 septembrie 2010

A venit toamna!

4 comentarii:

amatorul spunea...

Mi se frange fiinta. O parte alearga prin zavoi scaldandu-se in tabloul toamnei si infruptandu-si foamea de frumos, din bogata oferta a Creatorului. Cealalta parte sta pitita intr-un colt intunecat si umed stergandu-si obrazul de siroaiele reci si incercand sa caute o licarire cat de mica, dincolo de armatele de culoarea metalului nepretios, ale norilor. Este anotimpul care, ma taraste prin noroiul neputintei, anotimpul care imi stoarce lacrimile amintirilor, incep sa ma devitalizez sub frigul ce ma schimonoseste ca pe o randunica uitata in noaptea decolarii. Of, iar toamna, si tot asa an de an.

elena spunea...

Dar, Daniel, toamna se numără bobocii, se adună recolta.... începe şcoala.
Sau, se mobilizează ţara pentru curăţenie generală... :)
Tu, care activitate o preferi?

amatorul spunea...

Da-mi voie sa nu raspund acum. Am simtit prea ascutit taisul frigului cu care a deschis usa, acest anotimp.

amatorul spunea...

Tocmai mi-am citit comentariul de la "vara" si mi-am dat seama cat sunt de incoerent si labil. In concluzie, perceptiile imi sunt ghidate de trairi, iar eu abia ma ridic,(ca un boxer), dupa uppercutul neasteptat al frigului ce s-a napustit assupra mea.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails