vineri, 8 ianuarie 2010

Sărbătorile au trecut!

La mulţi ani!
A început un nou an.
Mulţumesc tuturor care treceţi pe aici, deşi nu prea înţeleg pentru ce treceţi, pentru că scriu atât de rar şi de puţin.
Mulţumesc noilor mei cititori, Cella şi Iulian Gavriluta, căruia îi datorez acest articol, pentru că m-a provocat cu ultimul său articol. M-am gândit: "chiar aşa puţin "productivă" sunt încât mă plictisesc chiar şi pe mine, hai să mai scriu ceva...." şi apucându-mă de treabă am scris şi am scris.... dar apoi am vrut să adaug răvaşele de mai jos aşa că am reuşit să şterg tot articolul şi nu l-am mai putut recupera! So, mă mulţumesc cu atât! Nu mai am chef să o iau de la capăt!
La început de an, ca fiecare, caut să-mi fac planuri. Doar că nu-mi găsesc schiţele! Glumesc... nici măcar schiţe n-am! Zice bine domnul Gavriluţă: "moduri diferite de a privi acelaşi lucru... suntem legaţi prin fire invizibile unul de celălalt, dincolo de ce se vede, de aceea sacrul şi profanul trebuiesc reconciliate, spărgând crusta subţire de ignoranţă şi neştiinţă." Ca să vă edificaţi, citiţi blogul lui, articolul Sacrul şi profanul, dihotomia minţii.
Pare să nu aibă legătură o frază cu alta... şi aşa este! Nu caut să fiu enigmatică... sau criptică, ci pus şi simplu sunt fără cap şi coadă, ca de obicei! (Cap galben care râde)
Aşa că vă las cu câteva texte de răvaşe pe care le-am tradus de pe site-uri englezeşti-americane pentru că ceea ce găseam pe la noi erau folosite şi depăşite (adică le-am tot folosit) şi le puteţi şi voi folosi cu orice ocazie să mai descreţiţi frunţi şi să mai dezgheţaţi atmosfera.


Cea mai mare avere a ta este numărul mare de prieteni pe care îi ai.
Fii pregătit pentru minunatele oportunităţi care te aşteaptă.
Abilitatea ta de a purta greutăţile te va duce departe.
Am împlini lucruri mari dacă nu am crede că sunt imposibile.
„Nu pot” niciodată nu împlineşte nimic; „Voi încerca” face minuni. …
Începe prin a face ce e necesar, apoi ce e posibil şi dintr-o dată vei realiza imposibilul.
Ca să realizezi lucruri mari, trebuie nu numai să acţionezi ci să şi visezi, nu numai să planifici ci să şi crezi.
Ceea ce un om împărtăşeşte cu drag, păstrează. Ceea ce păstrează cu egoism, pierde.
Întotdeauna când deschidem gura, oamenii privesc în mintea noastră.
Rolul liderului este să producă mai mulţi lideri nu mai mulţi admiratori.
Dacă vrei curcubeul, trebuie să accepţi să stai în ploaie.
Fericirea apare în viaţa ta când începe să-ţi pese de alţii.
Secretul mersului înainte este în primul pas.
Succesele tale trecute vor fi umbrite de succesele tale viitoare.
Toate vremurile grele au rămas în urma ta.
Mari aventuri îi aşteaptă pe cei dispuşi să accepte schimbarea.
Un lucru înţelept este să fii pregătit pentru a fi luat pe nepregătite.
Încă este timp pentru a începe un drum nou.
O călătorie de mii de mile începe cu un singur pas.
Cel care râde de el însuşi nu va rămâne niciodată fără motive de râs.
Pe cât e punga de goală pe atât e inima de plină.
Natura, timpul şi răbdarea sunt trei dintre cei mai buni doctori.
Nu confunda tentaţia cu oportunitatea.
Concluzia este pur şi simplu locul în care te afli când ai obosit să gândeşti.
Cel care aruncă cu noroi pierde teren.
Un cinic este întotdeauna un optimist frustrat.
Un fanatic este unul care nu-şi poate schimba gândirea şi nu vrea să schimbe subiectul.
Lumea poate fi scoica ta, dar asta nu înseamnă că vei produce perle.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Pai da!
Ridica-te si scrie ;)
Si poate imi schimbi si mie adresa cea veche a blogului meu cu cea noua :)

elena spunea...

Multumesc Claudiu, dar este si unul si altul.... acum am sters cel vechi, dar credeam ca il mai ai inca!

Antiignorantu spunea...

au fost sarbatori ptr sacalii de lux .... ceilalti amagire...pregatirea ptr. ce va veni ....

Anonim spunea...

Spuneai sa te anunt cand revin... am revenit cu un inceput de an nou timid...

Rodica Botan spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=CxBFBiR3mAE


La casa asta cu doua fete frumoase...m-am gindit sa vin sa fac reclama nepotelului meu Seth...care cinta la pian, prima lui compozitie.
:)

elena spunea...

Felicitari, Rodica! :)

Claudiu Nitisor spunea...

In afara subiectului :(

Daca credeti ca blogul Romaniaevanghelica reprezinta o rusine pentru evanghelici si nu numai, luati atitudine.

Popularizati Romania Evanghelica cu linkul: http://rominiaevanghelica.blogspot.com/

Ideea este a unui blog care isi respecta denumirea fara a fi folosit pentru “meciuri” personale.

Multumesc ca imi dati voie sa fac cunoscut acest mesaj cititorilor blogului dvs.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails