miercuri, 2 iulie 2008

Maxime si... minime!

Trăieşte ca şi cum ai muri mâine. Învaţă ca şi cum ai trăi veşnic. Mahatma Gandhi
Tot ce ducem cu noi este ceea ce învăţăm. Restul... lăsăm aici.
Când simţi că vrei să mori gândeşte-te că alţii ar da orice să trăiască...
Uneori viaţa pare o povară greu de trăit. Însă Murphy spune cel mai bine "zâmbeşte, mâine va fi mai rău!" Sau, înţepeciunea populară spune:"Doamne, nu-i da omului cât poate duce!"
Este greu să pierzi, dar mult mai rău este să nu fi încercat niciodată să reuşeşti. Theodore Roosevelt
Când îţi fixezi un obiectiv de atins, poate nu reuşeşti totul, dar măcar o parte din el vei atinge. Dar când nu-ţi propui nimic, atunci nici nu vei pierde nimic.
Cea mai înaltă măsură a valorii o dai de fapt în timpul confruntărilor la care te supune viaţa. I. Romosan
Caracterul omului se măsoară în capacitatea lui de a trece peste greutăţi. Cum reacţionezi în încercări? Dai bir cu fugiţii? Faci faţă?
Am urcat munţi la care nu le-am văzut vârfurile, am străbătut deşerturi fierbinţi şi oceane fără sfârşit însă din păcate nu am văzut roua din iarba din faţa casei mele.
Lucrurile evidente sunt cel mai greu de observat. Nu apreciem valoarea unui lucru decât după ce nu-l mai avem.
Sunt două feluri de a-ţi trăi viaţa... Unul - de a crede că nu există miracole. Altul - de a crede că totul este un miracol. Albert Einstein
Extremele nu sunt bune. Echilibrul în toate-da!
Orice nebun poate critica, condamna şi se poate văita. Iar majoritatea nebunilor o fac. Dale Carnegie
Ăsta chiar nu mai are nevoie de comentarii....
Nu de moarte mi-este frică, ci de vesnicia ei! Tudor Arghezi
Obişnuinţa e a doua natură!
Nu suntem nici măcar ceea ce vrem să fim.
Eu zic că asta e bine: a fi ceea ce eşti cu adevărat! Nu întotdeauna ceea ce vrem să fim este ceea ce suntem sau ceea ce trebuie...
Cei 10 "Dacă"
1. Dacă vrei să faci un bine, atunci fă-l când este nevoie.
2. Dacă poţi să faci pe cineva fericit, nu sta pe gânduri.
3. Dacă dai ceva, nu aştepta ca fapta să se întoarcă.
4. Dacă primeşti ceva, dă mai departe.
5. Dacă nu poţi să ajuţi pe cineva, spune-i-o în asa fel încat să nu o recepteze ca pe un refuz.
6. Dacă poţi să construieşti ceva, nu distruge.
7. Dacă poţi, fii hotărât în ceea ce spui şi ceea ce faci.
8. Dacă devii celebru, rămâi modest.
9. Dacă eşti nervos, nu-ţi descărca nervii pe alţii.
10. Dacă faci o observaţie, nu jigni. (Chris Simion)

Important în viaţă nu e cum începi, ci cum continui. (Anda Calugăreanu)
Daca omul ar ştii unde va muri, n-ar mai trece pe acolo.

Dă-mi, Doamne, puterea de a schimba lucrurile pe care le pot schimba!
Dă-mi puterea de a accepta lucrurile pe care nu le pot schimba!
Şi mai ales, dă-mi înţelepciunea de a le deosebi!


Viaţa nu se măsoară în numărul de respiraţii pe care le ai, ci în momente care îţi taie răsuflarea.

2 comentarii:

Anonim spunea...

iham. mi-am luat doza de dimineata.

Anonim spunea...

buna, stiristul meu favorit!
si eu mi-am luat doza de dimineata pe la tine si o singura stire ma ingrijoreaza: XP-ul. :)ce-o fi, om vedea!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails